Najczęściej zadawane pytania


1. Kto może wynająć u Was samochód?

NostarCar oferuje wynajem samochodów Klientom indywidualnym oraz biznesowym na atrakcyjnych warunkach i przy minimum formalności. Jako doświadczona firma proponujemy elastyczne warunki oraz klarowne zasady współpracy. Nasza wypożyczalnia aut posiada punkty we Wrocławiu i Katowicach.

2. Jakie warunki trzeba spełnić, by wynająć samochód?

Jeżeli jesteście Państwo osobami prywatnymi, do skorzystania z naszej oferty wystarczy Wam ważne prawo jazdy oraz drugi dokument, który potwierdzi Waszą tożsamość. W przypadku prowadzenia firmy, niezbędne będą dokumenty rejestracyjne. Niezbędne jest również wpłacenie kaucji za pojazd, a także podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego, w którym odbiorca potwierdza otrzymanie auta w określonym stanie.

UWAGA – wynajem aut jest skierowany do osób, które ukończyły 19 lat (i mają maksymalnie 65 lat) oraz posiadają prawo jazdy przez minimum 1 rok.

3. Czy mogę odstąpić od umowy najmu?

Oczywiście – jeżeli zapłaciliście Państwo kwotę najmu za pomocą przelewu, macie możliwość odstąpienia od umowy:
– na 7 dni przed datą wynajmu samochodu (otrzymujecie 80% wpłaconej kwoty najmu),
– na 6-3 dni przed datą wynajmu samochodu (otrzymujecie 40% wpłaconej kwoty najmu)

W przypadku upływu 3 dni od terminu rezerwacji, w przypadku rezygnacji z usługi kaucja nie zostanie wypłacona.

4. W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Nie ograniczamy naszych Klientów jeżeli chodzi o formę dokonania płatności – jest to możliwe zarówno gotówką, przelewem, kartą płatniczą lub płatności w walucie obcej. Jednakże jedna z transakcji podczas wynajmu powinna być opłacona kartą płatniczą, debetową  lub kredytową . Obsługujemy system płatności internetowych Dotpay, dlatego macie Państwo pewność, że wpłacone pieniądze dotrą do nas bezpiecznie i szybko.

5. Na jaki czas mogę skorzystać z pojazdu i czy muszę podać dokładny termin zwrotu przy podpisywaniu umowy?

Czas współpracy z naszą wypożyczalnią samochodów jest zależny od tego, na jak długi okres potrzebny jest Państwu jeden z naszych pojazdów. Proponujemy zarówno wynajem krótkoterminowy, a więc na minimum jeden dzień, jak też długoterminowy – na czas od 1 miesiąca do nawet 5 lat. Jesteśmy pod tym kątem elastyczni i dajemy Państwu wybór, aby współpraca była satysfakcjonująca i układała się jak najlepiej.

Termin zwrotu pojazdu musi zostać podany w dniu składania rezerwacji. Czas wypożyczenia pojazdu liczony jest w rozliczeniu dobowym.

6. Czy mogę przedłużyć okres wynajmu?

Oczywiście, istnieje taka możliwość. Nasza wypożyczalnia aut musi jednak wiedzieć o tym wcześniej – co najmniej na 24 godziny przed terminem zwrotu. Zdarzają się sytuacje, że wynajmowany samochód zostanie zarezerwowany przez kogoś innego i dlatego w takim przypadku zapewniamy Państwu inny model, który również będzie dostosowany w stu procentach do Waszych indywidualnych potrzeb.

7. Prowadzę firmę – czy mogę liczyć na specjalną ofertę?

Firmom polecamy wynajem aut długoterminowy, dzięki któremu nie trzeba będzie ponosić dodatkowych kosztów związanych z zakupem nowego pojazdu. Stała opłata, możliwość zwiększenia opłaty kilometrów czy możliwość skorzystania z serwisu to tylko niektóre korzyści, jakie zyskuje Klient biznesowy.

8. Jaki jest koszt przekroczenia limitu kilometrów?

Za każdy przekroczony kilometr pobierana jest opłata w wysokości 30 groszy netto. Istnieje jednak możliwość wykupienia dodatkowych kilometrów – 200, 400 lub 600 km w kwocie – kolejno 30, 60 i 90 zł.

9. Czy wynajętym samochodem mogę wyjechać za granicę?

Tak, jednak trzeba o tym fakcie poinformować w dniu rezerwacji. Taki zapis musi bowiem znaleźć się w umowie najmu. Istnieje możliwość przekraczania granic krajów Unii Europejskiej (Niemcy, Czechy, Słowacja) w odległości maksymalnie 1000 km od granicy RP.

10. Jak najłatwiej złożyć rezerwację?

Najszybszym i najłatwiejszym sposobem na dokonanie rezerwacji jest formularz znajdujący się na naszej stronie internetowej. Wystarczy podać niezbędne dane, takie jak termin i miejsce najmu oraz zwrotu.

11. Czy każde Wasze auto posiada ubezpieczenie?

Wszystkie pojazdy znajdujące się w ofercie NostarCar objęte są podstawowym ubezpieczeniem OC (w cenie wynajmu auta). Podobnie jest w przypadku ubezpieczenia NW. Każdy Klient ma również możliwość wykupienia za niewielką kwotę dodatkowego ubezpieczenia AC.

12. Czy oferujecie auta zastępcze i czy mogę skorzystać z tej usługi?

Jak najbardziej – z usługi tej mogą skorzystać poszkodowani w kolizji drogowej, których samochód został uszkodzony z winy innego kierowcy. Nasza usługa jest kompleksowa – zajmujemy się wszelkimi kwestiami formalnymi, odciążając w ten sposób Klienta od jakichkolwiek działań i zapewniamy wynajem samochodów zastępczych na czas naprawy tych uszkodzonych. Więcej informacji znajdziecie Państwo w specjalnym dziale na naszej stronie internetowej.

13. Czy udostępniacie akcesoria dodatkowe, takie jak fotelik dla dziecka czy nawigacja?

Oczywiście, każdy z naszych Klientów ma możliwość skorzystania z nawigacji (30 zł) czy fotelika dziecięcego (0-9, 9-18 oraz 18-36 kg – od 10 do 20 zł).

14. Czy pojazd może być kierowany tylko przez wynajmującego?

Nie, możliwe jest wskazanie drugiego kierowcy, co wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 50 zł. Niezbędne jest oczywiście poinformowanie o tym przed podpisaniem umowy oraz dostarczenie niezbędnych dokumentów – prawa jazdy oraz dowodu tożsamości drugiego kierowcy.

Aby dowiedzieć się więcej o współpracy z NostarCar i tego, jak działa nasza wypożyczalnia samochodów – zapraszamy do przeczytania regulaminu.